Vásárlói igények kielégítése hosszú távon és forgalomnövelés – Nagy Sándor, E-Commerce Hungary

Cikkeink nem minősülnek sem jogi, sem egyéb üzleti tanácsadásnak, az itt közölt információk nem teljeskörűek és nem helyettesítik a megfelelő szakemberekkel történő konzultációt. Cikkeinket nem frissítjük rendszeresen, az abban foglalt információkat ezért mindig ellenőrizni szükséges.

https://youtu.be/fbVs1D7hg3I

Biztos, hogy rendben van a kiszállítási stratégiád, és jó helyen spórolsz az értékesítésben? Az offline áruházak rohamléptékkel próbáltak felzárkózni a fogyasztói igényekhez, sokan pedig új vállalkozásba kezdenek, hogy kielégítsék az online kereskedelmi robbanást.

A koronavírus kapcsán a vásárlói szokások biztosan változni fognak – már csak az a kérdés, hogy egy új webshop hogy tud rugalmasan reagálni ezekre? Miért gondolkodunk tévesen az online piacterekről, az árösszehasonlító oldalakról vagy akár a megszokott kiszállítási módokról? Milyen csatornákon, milyen megfontolások mentén tudjuk a termékeinket a legjobban eljuttatni a fogyasztókhoz?

Nagy Sándor korábban a GRoby online üzletágát építette fel, jelenleg a teljes magyar e-kereskedelem formálásában vesz részt az Ecommerce Hungary elnökeként. Videójában az értékesítési stratégia finomhangolásában ad segítséget.

VIDEÓK