A vállalati digitalizáció az egyik legfontosabb és sokszor meg nem értett területe egy vállalkozás sikeres működésének. Sokan csak IT – informatikai területként tekintenek a digitalizációra, pedig az mindent érint egy vállalkozásban, miközben lehetővé tesz olyan dolgokat is, amiket nélküle nem tudnánk létrehozni. Nem csak egyszerűen hatékonyabbá teszi a meglévő folyamatokat, hanem átalakítja az üzleti modelleket is.

A koronavírus alatt szárnyalt az e-kereskedelem, de 2022 trendfordulót hozott és a hazai 20+ éves története során először csökkent reálértékben a piac. Hogyan áll a hazai e-kereskedelem? Mik a kulcs folyamatok? Merre van az előre?

A beszélgetésben Ocskay Lászlóval – az Oander Development Kft. alapítójával és ügyvezetőjével beszélget Pintér Robesz digitalizáció kutató arról, hogyan érdemes megközelíteni a digitalizáció fogalmát, folyamatait, miért szán értékes időt az életéből egy cégvezető könyvírásra a témában, illetve hol tart 2023 nyár végén a hazai e-kereskedelem.

Kíváncsi vagy rá miben speciálisak a magyar cégek a digitalizációt tekintve? Mik a sajátosságok, eltérések a külföldi piaci szereplőkhöz képest? Hogy pozitív vagy negatív irányban vagyunk-e inkább mások és, mi lehet ezeknek az oka? A válaszokért indítsd el a lejátszót!