Kíváncsi vagy rá, hogyan és miért kell a megfelelő versenytárshoz mérni magad? Hogy miért fontosabb a Google Cégem egy vállalkozásnak, minthogy saját honlapja legyen? Hogyan lehet a piaci potenciál felfedezésétől a vezetőség meggyőzéséig eljutni? Mit jelent és miért jó a büdzsé alapú marketing helyett a megtérülés alapú marketing alkalmazása? Akkor a lejátszás gombot most is neked ajánljuk!

Kis Ervin Egon az elsők között alapított sikeres webáruházat Magyarországon, bábáskodott a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért születésekor és vezette is a szakmai szervezetet. Az utóbbi években a Smartcommerce Consulting alapítójaként keresett üzleti tanácsadóként dolgozott és többek között a Számlázz.hu felfuttatásában is aktív szerepet játszott. A kis-és középvállalkozások digitalizációját mérő Digiméter is az ő fejéből pattant ki, stratégiai gondolkodása, erős üzleti érzéke, jó meglátásai sok hazai vállalkozónak segítettek átlendülni a holtpontokon és megtalálni a fókuszt. Nem véletlen, hogy Pintér Robesz kérdéseit éppen hozzá intézte.