Meglátni és megcsinálni

Cikkeink nem minősülnek sem jogi, sem egyéb üzleti tanácsadásnak, az itt közölt információk nem teljeskörűek és nem helyettesítik a megfelelő szakemberekkel történő konzultációt. Cikkeinket nem frissítjük rendszeresen, az abban foglalt információkat ezért mindig ellenőrizni szükséges.

Kíváncsi vagy rá, hogyan és miért kell a megfelelő versenytárshoz mérni magad? Hogy miért fontosabb a Google Cégem egy vállalkozásnak, minthogy saját honlapja legyen? Hogyan lehet a piaci potenciál felfedezésétől a vezetőség meggyőzéséig eljutni? Mit jelent és miért jó a büdzsé alapú marketing helyett a megtérülés alapú marketing alkalmazása? Akkor a lejátszás gombot most is neked ajánljuk!

Kis Ervin Egon az elsők között alapított sikeres webáruházat Magyarországon, bábáskodott a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért születésekor és vezette is a szakmai szervezetet. Az utóbbi években a Smartcommerce Consulting alapítójaként keresett üzleti tanácsadóként dolgozott és többek között a Számlázz.hu felfuttatásában is aktív szerepet játszott. A kis-és középvállalkozások digitalizációját mérő Digiméter is az ő fejéből pattant ki, stratégiai gondolkodása, erős üzleti érzéke, jó meglátásai sok hazai vállalkozónak segítettek átlendülni a holtpontokon és megtalálni a fókuszt. Nem véletlen, hogy Pintér Robesz kérdéseit éppen hozzá intézte.

A SimpleTrends Podcast havonta több epizóddal jelentkezik majd, melyeket az alábbi felületeken érhetsz el:

Spotify: link

Apple Podcast: link

Google Podcast: link

Youtube: link

Ismerd meg a SimpleTrends Podcastot és iratkozz fel a csatornáinkra!

Nem állunk meg itt. Ugyanis a SimpleTrends nem csak egy podcast, de egy olyan szakmai oldal is egyeben, ahol hasznos cikkekkel, fontos kutatási eredményekkel, eseményajánlókkal is várunk. Ha mégtöbb tudásra szomjazol, keresd weboldunkat (www.simpletrends.hu) hogy ne maradj le legfrissebb tartalmainkról.

PODCASTEK