Mit jelent az, hogy a digitalizáció nem cél, hanem eszköz, de nem is eszköz, hanem folyamat? Hogyan válhat az életünk nélkülözhetetlen részévé? Miként teszi könnyebbé a hétköznapokat és hogyan tehetünk szert vele versenyelőnyre piaci szegmenstől függetlenül?

Donáth Fruzsina több mint két évtizedes szakmai életútja során sok céget látott belülről munkavállalóként vagy vezetőként, és kívülről, mint tanácsadó vagy árazási szakértő. 2016 táján hagyta ott a Mall.hu vezetői székét a fénykorát élő Bónusz Brigád vezetéséért. Ezt megelőzően közel egy évtizedet töltött a médiában, mint sales-es, ahonnan 2011-ben érkezett meg az e-kereskedelem világába. A Bónusz Brigádot követően pedig egy négy éves e-commerce tanácsadói időszak után 2021 januárjától dolgozik az árazással foglalkozó PriceKit start-up üzletfejlesztési vezetőjeként.

Pintér Róbert kérdéseire válaszolva mesél nekünk szakmai sikerekről, pozitív és negatív tapasztalatokról, a piac helyzetéről régen és most, illetve személyes tanácsaival is segít mindazoknak, akik a digitalizációba éppen belevágni készülnek, vagy esetleg újra nekifutnának.

Ha kíváncsi vagy rá, miként bontakozik ki a beszélgetés és mi tartja ébren éjszakánként a PriceKit üzletfejlesztési vezetőjét, akkor helyezd kényelembe magad és indulhat a lejátszás!