A SimpleTrends podcast 7. adásában, a TikTok kerül terítékre. Lehet imádni, gyűlölni, nem érteni vagy isteníteni. De egy biztos: egyre népszerűbb és elég jól megtérülő lehet ezen a csatornán hirdetni.
Geda Zsófi beszélgetőpartnere a téma kapcsán Molnár Janka Sára, aki sokak számára lehet példakép, hiszen már az egyetemi évei alatt számos projekt fűződött a nevéhez, így bekerült a Forbes Next 30/30, tehetséges fiatalokat bemutató listájába. Jankát tudománykommunikációs projektjei indították el a marketing és sales útján. Az elmúlt bő 1,5 évben pedig 100+ ügyfélnek lehetett TikTok stratégiai tanácsadója, miközben 1800+ óra TikTok tartalomgyártással és TikTok elemzéssel eltöltött időt tudhat maga mögött és 20 millió+ megtekintést saját csatornáján ez idő alatt. Jelenleg a Growww Digital csapatát erősíti, mint TikTok strategist az adásban pedig szakértői hozzáállással, de közérthető nyelven mondja el, miért érdemes ebben a platformban gondolkodnia annak is, aki egyébként távolesőnek érzi magától a socialmédia ezen oldalát.
Ha kíváncsi vagy rá miben különbözik ez a csatorna a többi platformtól, miként lehet hasznos az e-kereskedelmi szektorban, mik lesznek 2024 meghatározó trendjei és hogyan ásd bele magad, ha még sosem próbáltad, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!