Indítsd 2024-et a TikTokon! Megéri.
A SimpleTrends podcast 7. adásában, a TikTok kerül terítékre. Lehet imádni, gyűlölni, nem érteni vagy isteníteni. De egy biztos: egyre népszerűbb és elég jól megtérülő lehet ezen a csatornán hirdetni.
Geda Zsófi beszélgetőpartnere a téma kapcsán Molnár Janka Sára, aki sokak számára lehet példakép, hiszen már az egyetemi évei alatt számos projekt fűződött a nevéhez, így bekerült a Forbes Next 30/30, tehetséges fiatalokat bemutató listájába. Jankát tudománykommunikációs projektjei indították el a marketing és sales útján. Az elmúlt bő 1,5 évben pedig 100+ ügyfélnek lehetett TikTok stratégiai tanácsadója, miközben 1800+ óra TikTok tartalomgyártással és TikTok elemzéssel eltöltött időt tudhat maga mögött és 20 millió+ megtekintést saját csatornáján ez idő alatt. Jelenleg a Growww Digital csapatát erősíti, mint TikTok strategist az adásban pedig szakértői hozzáállással, de közérthető nyelven mondja el, miért érdemes ebben a platformban gondolkodnia annak is, aki egyébként távolesőnek érzi magától a socialmédia ezen oldalát.
Ha kíváncsi vagy rá miben különbözik ez a csatorna a többi platformtól, miként lehet hasznos az e-kereskedelmi szektorban, mik lesznek 2024 meghatározó trendjei és hogyan ásd bele magad, ha még sosem próbáltad, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!
A SimpleTrends Podcast havonta több epizóddal jelentkezik majd, melyeket az alábbi felületeken érhetsz el:
Spotify: link
Apple Podcast: link
Google Podcast: link
Youtube: link
Ismerd meg a SimpleTrends Podcastot és iratkozz fel a csatornáinkra!
Nem állunk meg itt. Ugyanis a SimpleTrends nem csak egy podcast, de egy olyan szakmai oldal is egyeben, ahol hasznos cikkekkel, fontos kutatási eredményekkel, eseményajánlókkal is várunk. Ha mégtöbb tudásra szomjazol, keresd weboldunkat (www.simpletrends.hu) hogy ne maradj le legfrissebb tartalmainkról.