A vásárlók 80%-a, a munkavállalók 84%-a elvárja, hogy a cég, amelytől vásárolnak, vagy amelynél dolgoznak tegyen a fenntarthatóságért, a PWC nemzetközi felmérése alapján (2022). De vajon be kell-e áldozni a marketing hatékonyságát a fenntarthatóság érdekében, vagy akár erősíteni is tudják egymást? A digitális karbonlábnyom mérésével és csökkentésével foglalkozó Carbon. Crane a Mastercard, az E.ON és a Ringier számára megvalósított projektjeivel bizonyította: a karbonlábnyom csökkentése a hatékonyság növelését is eredményezheti. Mindezt úgy, hogy lehetőséget teremt vásárlók felé irányuló pozitív kommunikációra és a munkavállalók bevonására, elkötelezetté tételére.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.