A legtöbb vállalkozás kizárólag az ügyfélszerzésben gondolkodik a marketing aktivitások során. De a hirdetések egyre drágábbak, egyre nagyobb zaj, reklámkerülők lettek az emberek. Érdemes ezért (is) a visszatérő vásárlók számát növelni, átgondolni a teljes ügyfél folyamatot, azt a részt is, ami a vásárlás után történik a vásárló és a vállalkozásunk között. Milyen kiszolgálási élményt nyújtasz? Milyen a szolgáltatásaid minősége? Ismered a vásárlóidat? Mikor készítettél utoljára vásárlói igényt felmérő kutatást? Előadásomban bemutatom, hogy milyen eszközökkel tudod egyszerűen fejleszteni az ügyfélélményt és miért, hogyan érdemes előfizetéses modellt kialakítani.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.