Egy vállalkozás nem lehet nagyobb, mint a mögötte álló vállalkozó, ami azt is jelenti, hogy vezetőként nemcsak szakmai tudásunk alapozza meg üzleti sikereinket. De hogy lehet az, hogy a 80-20 arányt mégis olyan kevesen tartják szem előtt? Miért érdemes a pszichológiát is segítségül hívni, ha az üzleti világban vágyunk előrébb jutni? Mi az a reménymarketing és mit válasszunk helyette?
Gál Kristóf a Klikkmarketing alapítója és tulajdonosa, és egészen 2021-ig a cégvezetője is. 2006 óta rendszeresen blogol, 2007 óta minősített Google Ads szakértő (az elsők között az egész országban). 2009 óta tart képzéseket és előadásokat. Első könyve 2013-ban jelent meg, azóta összesen már 5 könyves szerzőnek számít. A Klikkmarketing csapatába minden egyes embert “saját kezűleg” választ ki. Kristóf 2016-ban döntött úgy, hogy a Klikkmarketing “hatáskörén” túl is segíteni fog a magyar vállalkozóknak abban, amivel szinte egész életében foglalkozott: a profi, sikeres, de egyben kényelmes és jókedvű vállalkozásban. Geda Zsófiával a SimpleTrends 20. epizódjában pedig pontosan azt járják körbe, mihez is kell nyúlni a siker érdekében.
Az adásban érintett legfontosabb témák:
1.45 – Gál Kristóf bemutatkozás
5.00 – Hogyan hitelesítheted magad?
6.50 – Valóban az ár dönt?
9.30 – Hogyan lehet fejleszteni pszichénket a vállalkozásunk érdekében?
13.30 – Hol tart a pszichológiai érettsége az átlag vállalkozónak?
16.10 – Milyen hatással van a mentalitás állapot a munkára?
18.20 – Hogyan érdemes változtatni?
20.30 – Vállalkozóként hogyan kell viszonyulni a különböző területekhez?
24.00 – Hogyan válasszunk vezetőként marketing szakembert? Mi a különbség a stratégiai partner és a kivitelező között?
27.45 – Mi van akkor, ha a vezető és a stratégiai partner nem ért egyet?
30.00 – A kérdéseid minősége egyenlő az életed minőségével
32.00 – Aktuális marketing trendek
39.00 – Lényeglátás, tudatosság, milyen szerepük van?
41.00 – Honnan/hogyan érdemes inspirálódni?
Ha érdekelnek a válaszok, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!