Mire képes és mire nem valójában a generatív AI? Mire használható és mire nem? Kinek segít és kitől vesz el? Mit ad az ügyvezetőnek és mit ad a marketingesnek? Miért ne féljünk tőle, és hogyan használjuk inkább? Milyen jogi tényezőkkel kell számolnunk és mik a reális víziók az elkövetkezendő évekre? A szakértő válaszaitól már csak egy kattintás választ el.

Szepes Zsolt kommunikációs szakember, jelenleg a Munch Global Marketing Operations Team Leadjeként felel azért, hogy a már 4 országban jelen levő ételmentő startup helyi marketing vezetői tudják hozni a célkitűzéseiket, miközben a marketing folyamatok megújításán is dolgozik. Korábban 12 évet töltött ügynökségi oldalon a Morpho, az Isobar és a Crane ügyfélkapcsolati csapatait vezetve. Két éve foglalkozik aktívan a mesterséges intelligencia alkalmazhatóságával a marketingben és nem fél attól, hogy az AI el fogja venni a munkáját. A SimpleTrends Podcast aktuális adásában pedig azt is elmondja, hogy a mítoszok mögött mi a valóság, ha a generatív AI térhódításáról hallunk.

Az adásban érintett legfontosabb témák:

1.40 – A generatív AI definíciója

2.30 – Legtöbbet használt eszközök

3.30 – Alkalmazási területek

4.45 – AI és a marketing

6.40 – Kinek a munkáját veszi el az AI?

9.50 – Cégvezetőként hogyan érdemes az AI-hoz viszonyulni?

11.30 – Milyen jogi kérdéseket vet fel az AI használata?

17.00 – Esettanulmányok

27.00 – A generatív AI korlátjai

34.40 – Mi az, amit angol nyelven érdemes még inkább próbálgatni?

36.40 – Mik a víziók?

42.00 – Érdekességek

Ha Te is kíváncsi lettél, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!