Mire képes és mire nem valójában a generatív AI? Mire használható és mire nem? Kinek segít és kitől vesz el? Mit ad az ügyvezetőnek és mit ad a marketingesnek? Miért ne féljünk tőle, és hogyan használjuk inkább? Milyen jogi tényezőkkel kell számolnunk és mik a reális víziók az elkövetkezendő évekre? A szakértő válaszaitól már csak egy kattintás választ el.
Szepes Zsolt kommunikációs szakember, jelenleg a Munch Global Marketing Operations Team Leadjeként felel azért, hogy a már 4 országban jelen levő ételmentő startup helyi marketing vezetői tudják hozni a célkitűzéseiket, miközben a marketing folyamatok megújításán is dolgozik. Korábban 12 évet töltött ügynökségi oldalon a Morpho, az Isobar és a Crane ügyfélkapcsolati csapatait vezetve. Két éve foglalkozik aktívan a mesterséges intelligencia alkalmazhatóságával a marketingben és nem fél attól, hogy az AI el fogja venni a munkáját. A SimpleTrends Podcast aktuális adásában pedig azt is elmondja, hogy a mítoszok mögött mi a valóság, ha a generatív AI térhódításáról hallunk.
Az adásban érintett legfontosabb témák:
1.40 – A generatív AI definíciója
2.30 – Legtöbbet használt eszközök
3.30 – Alkalmazási területek
4.45 – AI és a marketing
6.40 – Kinek a munkáját veszi el az AI?
9.50 – Cégvezetőként hogyan érdemes az AI-hoz viszonyulni?
11.30 – Milyen jogi kérdéseket vet fel az AI használata?
17.00 – Esettanulmányok
27.00 – A generatív AI korlátjai
34.40 – Mi az, amit angol nyelven érdemes még inkább próbálgatni?
36.40 – Mik a víziók?
42.00 – Érdekességek
Ha Te is kíváncsi lettél, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!