A turizmus és az online szállásközvetítés fejlődését az elmúlt évtizedben még a COVID sem tudta megállítani. A technikai újítások, a fenntartható turizmus elvárása, az OTA-k térnyerése azonban folyamatosan formálja trendeket. A SimpleTrends aktuális adásában a szállásfoglalási piacról és a turizmust érő digitális kihívásokról, valamint a közvetítői üzleti modell változásairól kérdeztük Molnár Dánielt, a Szallas Group CMO-ját.
Molnár Dániel több mint két évtizede dolgozik az online fejlesztés, marketing és szállásfoglalás világában, elsősorban marketing vezetőként. Jelenleg a Szallas Group CMO-ja, ahol Közép-Kelet-Európa vezető OTA márkáinak marketingstratégiájáért felel. Korábban a – Booking Holdinghoz tartozó – Agoda globális marketingcsapatában, valamint a Vio.com egyik marketingvezetőjeként dolgozott, nemzetközi piacokra fókuszálva. Tapasztalata kiterjed a márkaépítésre, teljesítményalapú marketingre és a vendégszerzés optimalizálására. Hisz benne, hogy a technológiai alkalmazkodás kulcsfontosságú a szállodaipar és turizmus számára és hogy a szereplőknek elsősorban erre a területre kell koncentrálni erőfeszítéseiket.
A SimpleTrends Podcast aktuális epizódjában szó esik személyes életútról, a szálláspiac nemzetközi trendjeiről és hazai sajátosságairól, valamint a jövő lehetőségeiről is.
Az adásban érintett legfontosabb témák:
0:00 – Molnár Dániel bemutatkozás
4:14 – Miért pont az utazás?
7:14 – Mit jelent a digitalizáció?
8:58 – Digitalizálni vagy más digitalizációját segíteni nehezebb?
12:00 – Trendek
16:35 – COVID hatásai a piacra
22:00 – Airbnb hatásai
25:30 – Régiós sajátosságok
28:40 – Az üzleti modell
35:00 – Jövő
44:37 – Ami éjjel ébren tart
Ha Te is kíváncsi lettél, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!