Öt és félmillió magyar játszik és fogad rendszeresen a nemzeti lottótársaság kiskereskedelmi hálózatában, mégis egészen 2022 év elejéig csupán pár tízezer játékos igényelte a Játékoskártya szolgáltatást öt év alatt. Hogyan érte el azóta a vállalat, hogy mára több mint egymillió játékos adta meg adatait és a regisztrált adatbázis folyamatosan nő? Miért jelenti az adatvezérelt, felelős ügyfélkezelés a hazai legnagyobb kiskereskedelmi hálózat jövőjét is? Hogyan járul hozzá az ügyfélelköteleződés a fenntartható üzleti értékteremtéshez? Tekintsünk be együtt egy zárt, exkluzív szektor kulisszái mögé.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.